Sunday 10 July 2011

Baby datang ziarah

sahabat sekelas dan satu kerja datang melawat di tempat kerja hari ini, bersama baby boy..baru lepas habis pantang makcik ni..
minggu depan dah masuk keje..
alahai..betapa cepatnya masa berlalu..
masa makcik ni mengandung aku yang over x sabar-sabar..
bila baby dh keluar..sampai habis pantang..masih x sempat-sempat nak p jenguk..
sudahnya, ibu, ayah baby ngan kakak baby yg datang ziarah...
teruk tul aku ni..
masih ada 2 3 orang sahabat yang melahirkan tapi aku masih belum sempat nak ziarah..
yup..aku sangat menggemari bayi yang baru dilahirkan..bau die sangat sedap dan harum..waima baby tu baru lepas muntah...
sedap betul baby hakim tidur di pelukan aku...marah baby hakim bile aku cium dan gomol die..
alhamdulillah..dah 2 orang anak sahabat aku ni..makcik ngan suami die ni rakan sekelas masa di sekolah menengah dulu...memang x sangka mereka berdua bertemu jodoh...tapi dalam cover meng'cover'..masih x boleh lari dari aku...hehehehe..
macam-macam dugaan akhirnya bersatu juga..
sebagai sahabat..aku gembira melihat sahabat aku bahagia..
"Ya Allah, satukan hati mereka, limpahkan rahmat kepada keluarga mereka,bahagiakan mereka di dunia dan akhirat"..
Amin...

No comments: