Thursday 18 August 2011

Training 2011

Entry ni dah berlapuk sebenarnya...tapi x kira la..nak letak juga..
training tahunan yang berlangsung selama 10 hari..
berada di 2 lokasi..

Lokasi pertama 
Bermalam : Empress Hotel
Lokasi training : Putrajaya Internatinal Convention Center
Training : U-Pustaka

Lokasi ke 2
Bermalam : Pearl International Hotel
Lokasi Training : Pearl International Hotel
Training : Program Latihan 1Malaysia

Training Latihan 1 Malaysia tu sebenarnya banyak benda yang kami dah tahu..tapi xpe la..atleast dapat jumpa kawan-kawan seperjuangan..nak-nak nak kumpul semua Fasa Perintis seramai 12 orang tu..itupun Fiza x ada..
masa training tu juga aku kena gantikan tempat zila ke INTEL training..
so far alhamdulillah..dapat tahu benda baru..dan dapat la sijil sebagai trainer..lepas ni dah boley ngajar orang plak..ceh macam la layak sangat..tapi x pe..aku cuba untuk jadi better trainer..apa pun banyak la juga pengalaman baru, kawan-kawan baru..aku ni kan berat mulut...nak-nak dengan orang yang x berapa kenal..tapi kalau dah kenal...payah nak berenti...ni je la gambo yang mampu aku upload dalam ni..banyak gak gambo, semuanya dari kamera Dida dan Asiah..aku nama je bawa kamera, tapi nan ado nak mengambil gambar...














 kalau ada rezeki ..insyaallah kita jumpe lagi tahun hadapan..

No comments: