Wednesday 10 August 2011

Membeli lagi...

Hari Isnin (Puasa ke 8) sekali lagi ke bandar Kota Tinggi..kali ni membeli basikal untuk kesayangan...janji ngan die nak beli semalamnya, tapi disebabkan bonet dua-dua kete dah merayu-rayu x nak disumbat apa-apa lagi..so terpaksa turun lagi ke Kota Tinggi...
Kali ni tujuan nak beli basikal je la..tu pun pasal kesayangan tu dah merajuk, langsung x nak cakap ngan mamy die ni...
so mencari basikal bewarna kuning..xde la pulak....last-last rembat gak basikal kaler merah tapi tayar dan ada bahagian-bahagian badan basikal bewarna kuning..so amik yang tu je..
tokei kedai tu ngan mak die berkali-kali suruh aku beli yang kaler biru..pasal aku bagitau tuk budak lelaki..yang aku beli tu basikal tuk budak pompuan...malas nak pening-pening..aku belikan ikut citerasa kesayangan....pasal awal-awal die dah cakap.."nak aler uning...kal uning..."
so lepas berbuka puasa terus gerak ke rumah abang...
wah..rupenyer kesayangan dari siang menunggu...senyum lebar ..bila tengok ada basikal dari kete mamy die..
cam ni la lebih kurang rupe basikal kesayangan...

tapi sayang seribu kali sayang..kesayangan saya x cukup ketinggian, kaki terjuntai even ayah die dah rendahkan tempat duduk basikal tu...so die mengayuh dengan cara duduk di tempat bonceng tu le...hahahahahaha..sian anak mamy..x cukup tinggi...hehehehehehe

No comments: