Friday 5 August 2011

Bukan Niatku..

Terasa lama aku menyepi di dalam alam maya ini..sepanjang kursus tahunan..aku tidak mahu langsung ada pertalian dengan alam maya..aku mahu menyepi dan fokus pada semua maklumat yang aku perolehi..ye la tu..fokus la sangat…
Hampir 10 hari aku menjalani latihan tahunan..bermacam-macam maklumat dan ilmu aku perolehi..x lupe juga bermacam-macam pengalaman…yang paling tidak boleh ku lupai apabila Siaran Langsung Perlawanan Bola Malaysia melawan Singapura ..bilik hotel ku menjadi lokasi tempat kami menonton bersama..dari sorang yang bukan peminat bola..aku terpengaruh menonton perlawanan itu hingga akhir..rakan-rakan aku begitu teruja..biasa la perempuan..apa pun nak jerit..hehehehe..keghairahan kami menyebabkan aku mendapat panggilan dari pihak hotel yang katanya mendapat aduan kami mengadakan “WET PARTY” di dalam bilik aku…hahahahahahaha..siap warning aku akan dikenakan charge berganda sekiranya karpet basah…sangat-sangat lawak…

kalau semua masuk dlm pool macam tu..mau rabak x sampai 5 minit..hehehehe

Mula-mula je senyap sekejap..lepas tu bising semula..sehingga penghuni bilik sebelah mengetuk dinding kami dengan kuat..hahahahaha..tanda protes…lorong bilik aku kebanyakannya adalah pelancong dari luar..sebab aku tanya pada rakan-rakan lelaki..tidakkah mereka menerima panggilan “amaran” dari pihak hotel..tidak pula kata mereka..maybe disebabkan  satu aras bilik mereka dihuni kesemua rakan-rakan seperjuangan…hemm….pengalaman…dan juga pengajaran supaya menghormati hak ketenteraman orang lain…

Apa pun..i really have fun that night…thank gurlz..

No comments: