Wednesday 19 October 2011

STRESS

peh..baru 3 hari aku dok bertungkus lumus ngan training yg di wajibkan ke atas setiap site 1 malaysia ni...gila penat...
dalam penat dan rasa stress yang meruap-ruap tu..aku tetap cari masa untuk buat diri ni ketawa..atleast lege sikit kepala..
tapi hari ni terasa sangat-sangat letih..
nak-nak bila persatuan belia yang aku join tu nak buat program sabtu ni..
so sebagai salah sorang ahli jawatankuasa..
nak x nak aku kena libatkan diri sepenuh masa...
so semalam bertungkus-lumus pegi beli barang-barang tuk dijadikan hadiah cabutan bertuah dan hadiah bagi acara kemuncak...gile penat...dah la seharian tu dok mengajar T1M...
hari ni pula..bekerja lagi seharian mengajar T1M...
dari 8.00 pagi hingga 6.30 petang ni..
bersambung pula mesyuarat pelaksanaan program belia malam ni...
esok menyambung pula mengajar T1M...
nampak gaya malam ni aku melepek saja sambil mencatat minit mesyuarat...
mulut dh tak larat nak bercakap...
mudah-mudahan hari-hari mendatang..aku sentiasa senyum dalam menjalankan amanah dalam pekerjaan mahupun persatuan....

dari begini......


kepada rupa ini....comey kan???

apa pun mudah-mudahan aku kuat semangat..mudah-mudahan tuhan kurniakan aku kesihatan yang baik..dan mudah-mudahan emosi aku pun di tahap yang saaaaaaannnnngggggaaaaattttt baik...
Mudah-mudahan Allah permudahkan segala urusanku di dunia dan di akhirat...
Amin...

1 comment:

zila said...

comeinyeee, rupa ko mcm kucing tu ke? klau mcm kucing tu rasa nak cubit2 je... gerammm...