Thursday 10 November 2011

K.E.C.E.W.A

hari ni aku rasa down sangat..
kecewa habis..
putus asa..
macam-macam la..
rasa sangat-sangat tidak adil..
rasa sangat-sangat tidak dihargai..
rasa sangat-sangat sakit hati..
rasa sangat-sangat kecewa..
dan macam-macam rasa lagi..
tapi..
selepas berkongsi duka dengan seseorang..
selepas mengalir air mata sorang-sorang...
selepas muhasabah diri..
selepas fikir kembali usaha diri..
selepas nilai diri sendiri..
xpe la..ambil yang positif saja
buang jauh-jauh yang negatif..
walau terasa sangat tidak adil..
dan sangat tidak berpuas hati...
xpe la..
ada masa lagi
untuk tunjukkan bukti..
bahawa segala tanggapan itu salah..
mudah-mudahan..
aku diberi kekuatan..
aku diberi semangat tinggi..
aku diberi kecekalan..
aku diberi kekentalan..
dan mudah-mudahan..
masih ada pelangi dan sinar sang suria..
dalam segala usaha yang ku curahkan...
mudah-mudahan..

Insyaallah..amin..

2 comments:

RemoveMyName said...

kenapa lg ni?? huhuhuhu jgn stress2 eh... nanti doc terus sahkan, tahniah awak pregnant... sbb asik muntah2 jer..

Anggunz said...

hahahaha...bukan sahkan pregnant je..takut doc sahkan nak bersalin terus..hehehehehe
x stress..cuma kecewa skit..walaupun still rasa sedih xpe la..sedapkan hati sendiri je la..